Skip to main content

Ekip

Eylem Delikanlı 

Müze Yürütücü Direktörü

Bellek Müzesinin temel konsept ve teorik çerçeve tasarımcısı. Müzenin idari işlerini yönetir ve denetler. Dijital Sözlü Tarih Koleksiyonu ve İşkence Haritası çalışması yürütücüsü.

Tarihsel Adalet için Bellek Müzesi kurucusu ve yürütücü direktörü. İnsan hakları savunucusu ve sözlü tarihçi. New York Şehir Üniversitesi’nden sosyoloji, Columbia Üniversitesi’nden de sözlü tarih yüksek lisans dereceleri bulunmaktadır. 12 Eylül darbesi ile ilgili sözlü tarih çalışmaları olan Keşke Bir Öpüp Koklasaydım (Özlem Delikanlı ile birlikte, Ayrıntı Yayınları, Eylül 2013, İstanbul) ve Hiçbir Şey Aynı Olmayacak (Özlem Delikanlı ile birlikte, Ayrıntı Yayınları, Kasım 2019, İstanbul) adlı kitapların yazarlarından biri. Eylem, Columbia Üniversitesi İnsan Hakları Çalışmaları Enstitüsü’nde ve Bosch Stiftung bünyesindeki Truth, Justice and Remembrance programlarında misafir araştırmacı olarak bulunduğu dönemde tarihsel adalet  ve 1980 Darbe’sine odaklanan dijital müze projesini geliştirmiştir. Yaptığı çalışmaları tarihsel adalet için sözlü tarih olarak tanımlayan Eylem, araştırmalarında post bellek, kolektif bellek, toplu şiddet, travma ve sessizlik üzerine yoğunlaşmaktadır. 1980 darbesine yönelik kolektif hafıza çalışmaları yürüten Çocuklarız Bir Aradayız inisiyatifi üyesidir.

Eylem Delikanlı 

Müze Yürütücü Direktörü

Bellek Müzesinin temel konsept ve teorik çerçeve tasarımcısı. Müzenin idari işlerini yönetir ve denetler. Dijital Sözlü Tarih Koleksiyonu ve İşkence Haritası çalışması yürütücüsü.

Tarihsel Adalet için Bellek Müzesi kurucusu ve yürütücü direktörü. İnsan hakları savunucusu ve sözlü tarihçi. New York Şehir Üniversitesi’nden sosyoloji, Columbia Üniversitesi’nden de sözlü tarih yüksek lisans dereceleri bulunmaktadır. 12 Eylül darbesi ile ilgili sözlü tarih çalışmaları olan Keşke Bir Öpüp Koklasaydım (Özlem Delikanlı ile birlikte, Ayrıntı Yayınları, Eylül 2013, İstanbul) ve Hiçbir Şey Aynı Olmayacak (Özlem Delikanlı ile birlikte, Ayrıntı Yayınları, Kasım 2019, İstanbul) adlı kitapların yazarlarından biri. Eylem, Columbia Üniversitesi İnsan Hakları Çalışmaları Enstitüsü’nde ve Bosch Stiftung bünyesindeki Truth, Justice and Remembrance programlarında misafir araştırmacı olarak bulunduğu dönemde tarihsel adalet  ve 1980 Darbe’sine odaklanan dijital müze projesini geliştirmiştir. Yaptığı çalışmaları tarihsel adalet için sözlü tarih olarak tanımlayan Eylem, araştırmalarında post bellek, kolektif bellek, toplu şiddet, travma ve sessizlik üzerine yoğunlaşmaktadır. 1980 darbesine yönelik kolektif hafıza çalışmaları yürüten Çocuklarız Bir Aradayız inisiyatifi üyesidir.

Müze Direktörü

Sanat Yoluyla Demokrasiyi Savunmak Atölyesi, Bellek Nesneleri Koleksiyonu ve Mahkeme Dosyaları Koleksiyonu yürütücüsü

Tarihsel Adalet için Bellek Müzesi kurucusu ve direktörü, sanatçı ve insan hakları savunucusu. Toplu şiddet ve toplumsal travmalar özelinde hafıza ve tarihsel adalet kavramları üzerinde çalışmalarını sürdürüyor. 2008 yılında Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitimin Kültürel Temelleri Anabilim Dalı’nda doktorasını tamamladı. Doktora tezinden yola çıkarak hazırladığı “Atatürk Heykelleri: Kült, Estetik, Siyaset” adlı kitabı 2010-2014-2021 yıllarında İletişim Yayınları tarafından yayımlandı. 2015-2016 yılları arasında doktora sonrası çalışmalarını sürdürdüğü Yale Üniversitesi Tiyatro Bölümü’nde gölge tiyatrosu teknikleri üzerine çalıştı. Ülkesinde ve yurt dışında kişisel sergiler açan ve karma sergilere katılan Aylin,  Columbia Üniversitesi Sosyal Farklılıklar Araştırma Merkezi üyesi ve aynı zamanda 1980 darbesine yönelik kolektif hafıza çalışmaları yürüten Çocuklarız Bir Aradayız inisiyatifi üyesidir.

 

Müze Direktörü

Sanat Yoluyla Demokrasiyi Savunmak Atölyesi, Bellek Nesneleri Koleksiyonu ve Mahkeme Dosyaları Koleksiyonu yürütücüsü

Tarihsel Adalet için Bellek Müzesi kurucusu ve direktörü, sanatçı ve insan hakları savunucusu. Toplu şiddet ve toplumsal travmalar özelinde hafıza ve tarihsel adalet kavramları üzerinde çalışmalarını sürdürüyor. 2008 yılında Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitimin Kültürel Temelleri Anabilim Dalı’nda doktorasını tamamladı. Doktora tezinden yola çıkarak hazırladığı “Atatürk Heykelleri: Kült, Estetik, Siyaset” adlı kitabı 2010-2014-2021 yıllarında İletişim Yayınları tarafından yayımlandı. 2015-2016 yılları arasında doktora sonrası çalışmalarını sürdürdüğü Yale Üniversitesi Tiyatro Bölümü’nde gölge tiyatrosu teknikleri üzerine çalıştı. Ülkesinde ve yurt dışında kişisel sergiler açan ve karma sergilere katılan Aylin,  Columbia Üniversitesi Sosyal Farklılıklar Araştırma Merkezi üyesi ve aynı zamanda 1980 darbesine yönelik kolektif hafıza çalışmaları yürüten Çocuklarız Bir Aradayız inisiyatifi üyesidir.

 

Emel Ataktürk

Hukuk Üst Danışmanı

Avukat ve insan hakları savunucusu. Değişen dönemlerde ifade ve örgütlenme özgürlüğü, kadın hakları,mülteci hakları gibi farklı alanlarda çeşitli kurumların çalışmalarına destek verdi. İnsan Hakları Derneği, Türkiye İnsan Hakları Vakfı, Helsinki Yurttaşlar Derneği gibi sivil toplum kuruluşlarında ve baro organlarında çeşitli görevler aldı. İnsan hakları kuruluşları tarafından hazırlanan yayınlara çalışmalarıyla destek oldu. Halen Hafıza Merkezi Programlar Direktörü olarak  görev yapıyor ve avukatlık yapmayı sürdürüyor .

 

Emel Ataktürk

Hukuk Üst Danışmanı

Avukat ve insan hakları savunucusu. Değişen dönemlerde ifade ve örgütlenme özgürlüğü, kadın hakları,mülteci hakları gibi farklı alanlarda çeşitli kurumların çalışmalarına destek verdi. İnsan Hakları Derneği, Türkiye İnsan Hakları Vakfı, Helsinki Yurttaşlar Derneği gibi sivil toplum kuruluşlarında ve baro organlarında çeşitli görevler aldı. İnsan hakları kuruluşları tarafından hazırlanan yayınlara çalışmalarıyla destek oldu. Halen Hafıza Merkezi Programlar Direktörü olarak  görev yapıyor ve avukatlık yapmayı sürdürüyor .

 

 

Hülya Deveci

Müze Direktörü – Hukuk Çalışmaları

Tarihsel Adalet için Bellek Müzesi kurucusu, avukat ve insan hakları savunucusu. 2001 yılında Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden mezun oldu. İstanbul Barosu ve Çağdaş Hukukçular Derneği üyesi olan Hülya kamu görevlilerinin yargılandığı ana Hrant Dink davasının yürütücülerinden ve sorumlu avukatlarındandır. Çeşitli toplumsal davaları gönüllü olarak takip etti, hukuk ve insan hakları alanındaki çalışmalara katkıda bulundu. Halen İstanbul’da serbest avukatlık yapmayı sürdürüyor.

Hülya Deveci

Müze Direktörü – Hukuk Çalışmaları


Tarihsel Adalet için Bellek Müzesi kurucusu ve avukat ve insan hakları savunucusu. 2001 yılında Ankara Üniversitesi Hukuk Fakültesi’nden mezun oldu. İstanbul Barosu ve Çağdaş Hukukçular Derneği üyesi olan Hülya kamu görevlilerinin yargılandığı ana Hrant Dink davasının yürütücülerinden ve sorumlu avukatlarındandır. Çeşitli toplumsal davaları gönüllü olarak takip etti, hukuk ve insan hakları alanındaki çalışmalara katkıda bulundu. Halen İstanbul’da serbest avukatlık yapmayı sürdürüyor.

 

Müze Direktörü – İletişim Çalışmaları

Mimar Sinan Üniversitesi Sosyoloji Bölümü’nü bitirdi. Mezuniyetinin ardından Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema’da yürüttüğü yüksek lisansına ara vererek New York Film Academy Digital Filmmaking programını tamamladı. Kurucularından olduğu “Çocuklarız Bir Aradayız İnisiyatifi”nin halen üyeliğini ve Tarihsel Adalet ve Bellek Müzesi’nin iletişim direktörlüğünü sürdürmektedir. 12 Eylül Darbesi sonrasını konu alan sözlü tarih odaklı hafıza araştırmalarına devam etmektedir. “Keşke Bir Öpüp Koklasaydım” ve “Hiçbir Şey Aynı Olmayacak” isimli iki kitabın yazarlarından biridir.

 

Özlem Delikanlı

Müze Direktörü – İletişim Çalışmaları

Mimar Sinan Üniversitesi Sosyoloji Bölümü’nü bitirdi. Mezuniyetinin ardından Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo, Televizyon ve Sinema’da yürüttüğü yüksek lisansına ara vererek New York Film Academy Digital Filmmaking programını tamamladı. Kurucularından olduğu “Çocuklarız Bir Aradayız İnisiyatifi”nin halen üyeliğini ve Tarihsel Adalet ve Bellek Müzesi’nin iletişim direktörlüğünü sürdürmektedir. 12 Eylül Darbesi sonrasını konu alan sözlü tarih odaklı hafıza araştırmalarına devam etmektedir. “Keşke Bir Öpüp Koklasaydım” ve “Hiçbir Şey Aynı Olmayacak” isimli iki kitabın yazarlarından biridir.

 

İsmet Akça (Doçent Dr.)

İsmet Akça (Doçent Dr.)

Akademik  Üst Danışman

7 Şubat 2017’de çıkarılan KHK ile işine son verildiğinde Yıldız Teknik Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü’nde öğretim üyesiydi. Lisans eğitimini Marmara Üniversitesi Fransızca Kamu Yönetimi bölümünde, yüksek lisans ve doktora derecesini Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler bölümünde “Militarism, Capitalism and the State: Putting the Military in its Place” başlıklı doktora tez çalışmasıyla tamamladı. Araştırmaları ve yayınları Türkiye’nin siyasal sosyolojisi, Türkiye’de ordu-ekonomi ve ordu-siyaset ilişkileri, militarizm, kapitalist devlet ve sınıflar, neoliberalizm ve hegemonya alanlarında yoğunlaşmıştır. Yayınlarından bazıları şunlardır: Turkey Reframed. Constituting Neoliberal Hegemony, İsmet Akça, Ahmet Bekmen and Barış Alp Özden (eds.), Pluto Press, London and New York, 2014 ve bu kitap içinde “Hegemonic Projects in post-1980 Turkey and the Changing Forms of Authoritarianism”; Türkiye’de Ordu, Devlet ve Güvenlik Siyaseti, Evren Balta Paker ve İsmet Akça (eds.), İstanbul Bilgi Üniversitesi Yayınları, İstanbul, 2010 ve bu kitap içinde “Ordu, Devlet ve Sınıflar: 27 Mayıs 1960 Darbesi Örneği Üzerinden Alternatif Bir Okuma Denemesi”; Türkiye’de Askeri-İktisadi Yapı: Durum, Sorunlar, Çözümler, TESEV Yayınları, İstanbul, 2010; “The Conglomerate of the Turkish Military (OYAK) and the Dynamics of Turkish Capitalism”, Zeinab Abul-Magd, Elke Grawert (eds.), Businessmen in Arms.How the Military and Other Armed Groups Porift in the MENA Region, Rowman&Littlefield, Lahman, 2016; “Türkiye’de Darbeler, Kapitalizm ve Demokrasi(sizlik)”, Bülent Bilmez (Yay. Haz.), Cumhuriyet Tarihinin Tartışmalı Konuları, Tarih Vakfı Yurt Yayınları, İstanbul, 2013; “Beyond Military Tutelage? Turkish Military Politics and the AKP Government”, Ebru Canan-Sokullu (ed.), Debating Security in Turkey. Challenges and Changes in the the Twenty-First Century, Lexington Books, New York, 2013, (Evren Balta Paker ile birlikte)

Çağrı İşbilir
Kayıt/Montaj/Fotoğraf

1990 İstanbul doğumlu ve halen İstanbul’da yaşamakta. Beykent Üni. Güzel Sanatlar Fakültesi Sinema TV Bölümü’nden 2015 yılında mezun oldu. 2021 yılında Marmara Üni. GSF Fotoğraf Bölümü’nde lisans eğitimini tamamladı ve aynı kurumda Fotoğraf Bölümü Tezli Yüksek Lisans programında eğitim hayatına devam etmekte. 2015 yılından bu yana belgesel ve kurmaca olarak film ve fotoğraf çalışmaları yapmakta.

Çağrı İşbilir
Kayıt/Montaj/Fotoğraf

1990 İstanbul doğumlu ve halen İstanbul’da yaşamakta. Beykent Üni. Güzel Sanatlar Fakültesi Sinema TV Bölümü’nden 2015 yılında mezun oldu. 2021 yılında Marmara Üni. GSF Fotoğraf Bölümü’nde lisans eğitimini tamamladı ve aynı kurumda Fotoğraf Bölümü Tezli Yüksek Lisans programında eğitim hayatına devam etmekte. 2015 yılından bu yana belgesel ve kurmaca olarak film ve fotoğraf çalışmaları yapmakta.

Koray Doyran

Proje Tasarım Direktörü
2004 yılından beri Alametifarika, Manajans JWT, TBWA\Istanbul, Medina Turgul DDB ve Rafineri gibi ajanslarda sanat yönetmeni, sanat başkanlığı ve tasarım direktörü olarak çalışmaktadır. Halen 4129 Grey şirketinde tasarım direktörlüğü yapmaktadır. Yurt içi ve yurt dışından çok sayıda ödülü bulunmaktadır.

Koray Doyran

Proje Tasarım Direktörü
2004 yılından beri Alametifarika, Manajans JWT, TBWA\Istanbul, Medina Turgul DDB ve Rafineri gibi ajanslarda sanat yönetmeni, sanat başkanlığı ve tasarım direktörü olarak çalışmaktadır. Halen 4129 Grey şirketinde tasarım direktörlüğü yapmaktadır. Yurt içi ve yurt dışından çok sayıda ödülü bulunmaktadır.

Berat Kösemen

Sanat Yönetmeni

İstanbul’da doğdu. Reklamcılık hayatı 2002 yılında başladı.

Bugüne dek Ogilvy, Hep, TBWA İstanbul, Rafineri, Concept gibi pek çok ajansta sanat yönetmenliği yaptı. Halen 4129 Grey’de Sanat Yönetmeni olarak çalışmalarını sürdürüyor.

Berat Kösemen

Sanat Yönetmeni

İstanbul’da doğdu. Reklamcılık hayatı 2002 yılında başladı.
Bugüne dek Ogilvy, Hep, TBWA İstanbul, Rafineri, Concept gibi pek çok ajansta sanat yönetmenliği yaptı. Halen 4129 Grey’de Sanat Yönetmeni olarak çalışmalarını sürdürüyor.

Demokrasiyi Savunmak Sanat Atölyeleri

Tülin Sağlam

Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimini Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü’nde tamamladı. Doktora tezi için Manchester Üniversitesi Tiyatro Bölümü’nde eğitimde drama konusunda araştırmalar yaptı (1992-1994). Barış Bildirisi’ne imza atması gerekçesiyle 686 No’lu KHK ile ihraç edildiği Şubat 2017 tarihine kadar aynı bölümde öğretim üyesi ve bölüm başkanı olarak çalıştı. Makalelerinin yanı sıra “Kendi Oyununu Kendin Yap” ve “Liseler İçin Drama” adlı iki kitap yazdı ve “Meraklısına Drama Atölyeleri” kitabının yazarları arasında yer aldı. “Sen Gara Değilsin”, “Eşek Arıları”, “Bir Evladın Terbiye Hadisesi”, “Üç Kuruşluk Opera”, “Bukalemunlar”, “Dünyadaki En Güzel Şey (Ç.O.)”, “Dünyanın En Küçük Hikayesi (Ç.O.)” ve “Bahçe (Ç.O.)” adlı tiyatro oyunlarını yönetti. Tiyatro tarihi ve teorisi, eleştiri, çocuk tiyatrosu, eğitimde drama ve tiyatro antropolojisi konularında araştırmalarına devam etti. Assitej (Uluslararası Çocuk ve Gençlik Tiyatroları Birliği) Türkiye Merkezi, KUKSADER ve Öğrenme Meraklıları Kooperatifi üyesi olan Sağlam, 1990 yılı itibarıyla Assitej Türkiye Merkezi’nde sekreter ve başkan olarak çalıştı. 2002 yılında Uluslararası Assitej Yönetim Kurulu’nda danışman ve yönetim kurulu üyesi olarak birer dönem olmak üzere 6 yıl görev aldı. 2006 yılında Uluslararası Assitej bünyesinde çalışmalarına başlayan ITYARN (International Theatre for Young Audiences Research Network) kurucu üyesi ve yönetim kurulu üyesi olan Sağlam, 2021 yılında Uluslararası Assitej onur üyeliğine seçildi.

Demokrasiyi Savunmak Sanat Atölyeleri

Tülin Sağlam

Lisans, yüksek lisans ve doktora eğitimini Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Tiyatro Bölümü’nde tamamladı. Doktora tezi için Manchester Üniversitesi Tiyatro Bölümü’nde eğitimde drama konusunda araştırmalar yaptı (1992-1994). Barış Bildirisi’ne imza atması gerekçesiyle 686 No’lu KHK ile ihraç edildiği Şubat 2017 tarihine kadar aynı bölümde öğretim üyesi ve bölüm başkanı olarak çalıştı. Makalelerinin yanı sıra “Kendi Oyununu Kendin Yap” ve “Liseler İçin Drama” adlı iki kitap yazdı ve “Meraklısına Drama Atölyeleri” kitabının yazarları arasında yer aldı. “Sen Gara Değilsin”, “Eşek Arıları”, “Bir Evladın Terbiye Hadisesi”, “Üç Kuruşluk Opera”, “Bukalemunlar”, “Dünyadaki En Güzel Şey (Ç.O.)”, “Dünyanın En Küçük Hikayesi (Ç.O.)” ve “Bahçe (Ç.O.)” adlı tiyatro oyunlarını yönetti. Tiyatro tarihi ve teorisi, eleştiri, çocuk tiyatrosu, eğitimde drama ve tiyatro antropolojisi konularında araştırmalarına devam etti. Assitej (Uluslararası Çocuk ve Gençlik Tiyatroları Birliği) Türkiye Merkezi, KUKSADER ve Öğrenme Meraklıları Kooperatifi üyesi olan Sağlam, 1990 yılı itibarıyla Assitej Türkiye Merkezi’nde sekreter ve başkan olarak çalıştı. 2002 yılında Uluslararası Assitej Yönetim Kurulu’nda danışman ve yönetim kurulu üyesi olarak birer dönem olmak üzere 6 yıl görev aldı. 2006 yılında Uluslararası Assitej bünyesinde çalışmalarına başlayan ITYARN (International Theatre for Young Audiences Research Network) kurucu üyesi ve yönetim kurulu üyesi olan Sağlam, 2021 yılında Uluslararası Assitej onur üyeliğine seçildi.

 

Sınıf öğretmeni, tiyatro sanatçısı ve tiyatro eğitmeni. Beyoğlu Özel Zapyon Rum İlkokulu’nda sınıf öğretmeni olan Bayram “3. 4. ve 5. Sınıflar İçin İstanbul Dersi” kitaplarının yazarlarındandır. Patazor isimli bir de çocuk kitabı vardır. Eğitmen/atölye lideri olarak 15 yıldır görev aldığı Çağdaş Drama Derneği İstanbul Şubesi’nde başkan yardımcılığı ve yönetim kurulu üyeliği yapmıştır. ‘’Eğitimde İyi Örnekler Konferansları’’nın İstanbul, Adana ve Burdur buluşmalarında çeşitli atölyeler düzenlemiş, farklı kurumlara ait seminerlerde atölye yürütücülüğü yapmıştır. Tiyatro oyunu yazarlığı, editörlüğü ve yönetmenliği yapan Cevdet Bayram, Su Gösteri Sanatları Sahnesi’nin yönetmenleri ve Tiyatro Gazetesi’nin yazarları arasındadır.

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Akademisi’nde resim okudu. Bu süreçte Bant mag, Sanatatak gibi yayınlara çizerlik yaptı, Arabesk adında bir Fanzin çıkardı ve tüm sayıları topladığı halini kitaplaştırdı. Akademide Temel Sanat alanında yüksek lisansını kazandı. Aynı sene İKSV Çalışma ve Araştırma Programına seçildi, Zeyno Pekünlü ve Zeynep Dadak danışmanlığında çalışmalar yürüttü. Hafıza Merkezi ile mahkeme çizerliği yaptı, Mekanda Adalet Derneği ile çeşitli projelerde illüstratör olarak çalışmaya devam ediyor. Beyoğlu Sineması Dergisi, Bant Mag. Calling Mag, Rağmen Edebiyat dizisi ve pandemi süresince dönemin duygusunu hatırlanabilir kılmak amacıyla iki arkadaşıyla birlikte çıkardıkları immün sistem destekleyici bir instagram dergisi olan Cumartesi Ertesi gibi yayınlarda çizerliğin yanı sıra yazıları ile de yer aldı. Kişisel tarih, toplumsal bellek üzerine çalışmalarına devam ediyor.

Sınıf öğretmeni, tiyatro sanatçısı ve tiyatro eğitmeni. Beyoğlu Özel Zapyon Rum İlkokulu’nda sınıf öğretmeni olan Bayram “3. 4. ve 5. Sınıflar İçin İstanbul Dersi” kitaplarının yazarlarındandır. Patazor isimli bir de çocuk kitabı vardır. Eğitmen/atölye lideri olarak 15 yıldır görev aldığı Çağdaş Drama Derneği İstanbul Şubesi’nde başkan yardımcılığı ve yönetim kurulu üyeliği yapmıştır. ‘’Eğitimde İyi Örnekler Konferansları’’nın İstanbul, Adana ve Burdur buluşmalarında çeşitli atölyeler düzenlemiş, farklı kurumlara ait seminerlerde atölye yürütücülüğü yapmıştır. Tiyatro oyunu yazarlığı, editörlüğü ve yönetmenliği yapan Cevdet Bayram, Su Gösteri Sanatları Sahnesi’nin yönetmenleri ve Tiyatro Gazetesi’nin yazarları arasındadır.

 

Canan Su Vardal

Mimar Sinan Güzel Sanatlar Akademisi’nde resim okudu. Bu süreçte Bant mag, Sanatatak gibi yayınlara çizerlik yaptı, Arabesk adında bir Fanzin çıkardı ve tüm sayıları topladığı halini kitaplaştırdı. Akademide Temel Sanat alanında yüksek lisansını kazandı. Aynı sene İKSV Çalışma ve Araştırma Programına seçildi, Zeyno Pekünlü ve Zeynep Dadak danışmanlığında çalışmalar yürüttü. Hafıza Merkezi ile mahkeme çizerliği yaptı, Mekanda Adalet Derneği ile çeşitli projelerde illüstratör olarak çalışmaya devam ediyor. Beyoğlu Sineması Dergisi, Bant Mag. Calling Mag, Rağmen Edebiyat dizisi ve pandemi süresince dönemin duygusunu hatırlanabilir kılmak amacıyla iki arkadaşıyla birlikte çıkardıkları immün sistem destekleyici bir instagram dergisi olan Cumartesi Ertesi gibi yayınlarda çizerliğin yanı sıra yazıları ile de yer aldı. Kişisel tarih, toplumsal bellek üzerine çalışmalarına devam ediyor.